Felhasználói élmény,  Hirdetések és marketing

Sundar Pichai aktívan követi az X platformot a Google új termékbevezetések napján

A Google vezérigazgatója, Sundar Pichai egy friss interjúban elárulta, hogy a cég legújabb termékbevezetések napján személyesen is aktívan figyeli az X közösségi platformot, hogy valós időben tapasztalja, miként használják és értékelik a felhasználók az új fejlesztéseket. Ez a közvetlen visszacsatolás segíti őt és csapatát abban, hogy gyorsan reagáljanak a felmerülő problémákra és finomítsák a termékeket.

Személyes jelenlét a termékindítások kulcsfontosságú napjain

Sundar Pichai kiemelte, hogy minden nagyobb Google-termék megjelenésekor igyekszik minél több időt tölteni az X platformon, hogy lássa, hogyan reagálnak az átlagfelhasználók az új funkciókra. „Nagyon aktív vagyok az indítás napján, mert szeretném megérteni, mi működik jól és min kell még javítani” – mondta a Google interjújában. Pichai elmondása szerint nem csak passzívan figyeli a visszajelzéseket, hanem aktívan kommunikál is a felhasználókkal, olykor akár válaszol is nekik, hogy megerősítse: egy adott észrevétel fontos, és foglalkoznak vele.

A vezérigazgató elmagyarázta, hogy bár belső eszközökkel és irányítópultokon keresztül is követik a termékhasználat statisztikáit és a kapacitást, számára elengedhetetlen, hogy első kézből érkezzenek az információk. Ezért nemcsak az online térben böngészi a hozzászólásokat, hanem személyesen is egyeztet a csapattagokkal, akik a termék működését elemzik.

Valós idejű visszajelzések és gyors reagálás

A Google vezetője szerint az első napos visszajelzések különösen értékesek, hiszen ilyenkor derül ki, hogy mely funkciók váltanak ki pozitív vagy negatív reakciókat a felhasználókból. Ez a közvetlen kapcsolat a fogyasztókkal lehetővé teszi, hogy a fejlesztők gyorsan beavatkozzanak, ha például hibákat fedeznek fel vagy a használhatóság nem éri el az elvárt szintet.

Emellett Pichai megemlítette, hogy a Google Gemini nevű rendszerét is használják a visszajelzések összegyűjtésére és elemzésére, így a különböző adatok és vélemények összevetése révén pontosabb képet kapnak a termék sikerességéről.

Az aktív vezetői szerep jelentősége a Google-nél

Sundar Pichai példája jól mutatja, milyen fontos a felsővezetők közvetlen bevonódása a termékfejlesztési folyamatokba. A gyors, élesben szerzett visszajelzések segítik a Google-t abban, hogy mindig a felhasználói igényekhez igazítsa megoldásait, és időben felismerje az esetleges problémákat.

Ez a megközelítés hozzájárul ahhoz, hogy a Google termékei folyamatosan fejlődjenek és versenyképesek maradjanak a piacon, miközben a felhasználók elégedettsége is növekszik.

Összességében Sundar Pichai elkötelezettsége az új termékek valós idejű követése és a közvetlen felhasználói visszacsatolások iránt példaértékű, és jól mutatja, hogy a digitális világban a siker kulcsa a folyamatos kapcsolat a fogyasztókkal és a gyors alkalmazkodás.

Forrás: az eredeti angol cikk itt olvasható

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük